Akademimodul
Vil du have en grundlæggende forståelse for begreber, metoder og værktøjer inden for sociale medier, så du kan tage del i planlægning og praktisk anvendelse af sociale medieplatforme?
Tilmeld modulMed et udviklingsbaseret fokus lærer du om centrale begreber og termologi inden for den sociale medieverden, hvorefter du selv kan producere socialt indhold til forskellige typer af platforme.
Du lærer om en række gængse og mindre gængse sociale medieplatforme samt produktion af multimodalt indhold til brug i relation til sociale medier.
Du får viden om:
Du lærer om analyse af indholdseffekt, så du kan vurdere potentialet for brugen af sociale medier i en konkret situation samt opstille og udvælge forskellige løsningsmodeller i forhold til online salg og markedsføring.
Efter Sociale medier og indhold kan du:
Modulet hører under akademiuddannelsen i Salg og markedsføring og kan tages som en del af den fulde akademiuddannelse eller som et enkeltfag. Sociale medier og indhold er et valgfrit fag.
Akademimodulet er til dig, der arbejder eller vil arbejde med den tekniske forståelse af sociale medier samt produktion af multimodalt indhold til sociale medieplatforme.