Akademimodul
Få kompetencer til selvstændigt at lede, analysere, tilrettelægge og gennemføre salg på strategisk niveau, hvor du lærer at analysere og optimere virksomhedens segmenter for derved at angribe de strategisk rigtige kundeemner.
TilmeldAl den viden, der bliver genereret fra et salgsteam, skal bruges til at vedligeholde og udvikle kunder og kundeemner.
Salg handler om kommunikation, dialog og forhandling, og derfor er det vigtigt, at du lærer at gennemføre forhandlinger, der giver dig og dit salgsteam succes i fremtiden.
Du lærer at vælge og anvende relevante redskaber, metoder og teknikker inden for strategisk salg og anvende terminologien i kommunikationen med samarbejdspartnere og brugere.
Du får viden om:
Gennem fagets redskaber og teknikker inden for strategisk salg, bliver du i stand til at indgå i samarbejde, afdække kundens værdikæde og lede en strategisk salgsfunktion.
Efter Strategisk salg kan du:
Modulet hører under akademiuddannelsen Salg og markedsføring og kan tages som en del af den fulde akademiuddannelse eller som et enkeltfag. Strategisk salg er et valgfrit fag.
Akademimodulet er til dig, der interesserer dig for strategisk salg og markedsføring med fokus på forretningsforståelse.