Akademimodul
Vil du gerne flytte kundens fokus fra pris til oplevelse og værdi?
Få indblik i, hvordan du kan skabe mere værdi for begge parter i en salgssituation.
Ud fra viden om forbrugeradfærd og kunderelationer, lærer du at udarbejde et koncept, som både fastholder og tiltrækker nye kunder. Det gør du gennem redskaber, som hjælper dig med at fortælle kunden en relevant historie om produktet, som skaber værdi og købelyst.
Du bliver introduceret til grundlæggende teknikker inden for salgstræning, salgsoptimering, markedsføring, kunderelationer, forbrugertrends samt konceptstyringen og branding.
Du får viden om:
Du får konkret viden om forbrugeradfærd og tendenser i detailhandlen, så du kan sikre en effektiv udnyttelse af jeres kundeplatform med fokus på merværdi for kunden og detaillisten.
Gennem udarbejdelse af konkrete handleplaner kan du selvstændige arbejde med værdiskabende salg i din egen butik, hvor du medtænker valg af markedsføring, fastholdelse af kunder samt forbrugeradfærd.
Efter Værdiskabende salg i detailhandlen kan du:
Modulet hører under akademiuddannelsen i Retail og kan tages som en del af den fulde diplomuddannelse eller som et enkeltfag. Værdiskabende salg i detailhandlen er et valgfrit modul.
Akademimodulet er til dig i detailhandlen, som vil specialiserer dig inden for værdiskabende salg med fokus på forbrugeradfærd og content marketing.