Seebladsgade

Nyttig information til dig der studerer på UCL Seebladsgade

Vi har samlet praktisk information til dig

Find information om alt fra åbningstider til print og kopi.

Praktisk information

Til daglig er der adgang til UCL Seebladsgade i tidsrummet:

  • Mandag til torsdag fra kl. 07.30-15.30
  • Fredag fra kl. 07.30-15.00
  • I weekender er der adgang med nøglebrik

Udenfor den officielle åbningstid er det muligt for studerende at tilgå bygningerne med nøglebrik. 

Bookning af lokaler

Studerende kan booke grupperum og teorilokaler via TimeEdit.

Når du logger ind med dit brugernavn og adgangskode via WAYF, får du adgang til en pulje af lokaler.

Der gøres opmærksom på i forhold til studerendes bookninger, at retten til at benytte det reserverede lokale mistes, såfremt lokalet ikke er taget i brug efter 15 minutter. Lokalet vil herefter blive frigivet til andre.

Retningslinjer for booking grupperum

Tidshorisont: Ingen frist.

Antal aktive bookinger i TimeEdit: 1 pr. studerende.

Bookinglængder: Max 4 timer pr. booking.

Retningslinjer for booking teorilokaler

Tidshorisont: Kan bookes på dagen.

Antal aktive bookinger i TimeEdit: 1 pr. studerende.

Bookinglængder: Max 4 timer pr. booking.

Skema

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole anvender TimeEdit til skemavisning samt booking af lokaler

Programmet er bl.a valgt, fordi det har en god visning af skema på mange forskellige devices.

Booking of seminar rooms and classrooms

Students are free to book seminar rooms and classrooms via TimeEdit.

When logging on with WAYF (your seven-figure username and your password) you get access to a number of rooms.

Directions for booking of rooms

Seminar rooms:

  • Time schedule: No limit.
  • Number of active bookings in TimeEdit: 1 per student.
  • Duration of booking: Maximum 4 hours per booking.

Classrooms

  • Time schedule: Can be booked on the actual day.
  • Number of active bookings in TimeEdit: 1 per student.
  • Duration of booking: Maximum 2 hours per booking.

Please note that with regard to rooms booked by students, the right to use the reserved room will be forfeited, if after 15 minutes it has not been used. After this time, the room will be available to be used by others.

Som studerende på Seebladsgade kan du parkere gratis ved UCL Seebladsgade. Det eneste du skal gøre, er at registrere din bil via https://p-seebladsgade.ucl.dk.

Du logger ind med dit almindelige brugernavn og kode. Har du glemt din kode eller dit brugernavn, kan dette findes eller koden laves om via https://netid.ucl.dk. Du logger ind med dit CPR-nr.

P-tilladelsen er kun oprettet og gyldig med en modtaget e-mail kvittering fra APCOA PARKING. Bemærk, din p-tilladelse ophører automatisk ved endt studie. Du modtager ikke en ophørsmail fra APCOA PARKING.

Der kan registreres én bil/motorcykel pr. person ad gangen.

Opdatering og ændring af nummerplade sker via linket i kvitteringen fra APCOA PARKING eller direkte på https://p-seebladsgade.ucl.dk.  

Studerende kan ikke benytte gæsterækken – dette kan medføre et kontrolgebyr.

Din p-tilladelse er personlig, og misbrug af parkeringsordningen vil kunne medføre inddragelse.

Har du problemer med oprettelse, stil da p-skive og henvend dig straks ved informationsskranken på Seebladsgade, så du ikke får en kontrolafgift. Har du generelle spørgsmål om parkering, kontakt da Informationen via e-mail: seeb-information@ucl.dk

Studerende fra andre UCL adresser

Studerende fra andre UCL adresser kan få en tidsbegrænset p-tilladelse til UCL Seebladsgade ved at kontakte Informationen på Seebladsgade.

Henvendelse sker ved Informations-skranken inden for Informationens åbningstid (mandag-torsdag 7.30-15.30 og fredag 7.30-15.00).

Ved evt. spørgsmål, kontakt da Informationen på seeb-information@ucl.dk.

Studerende kan ikke benytte gæsterækken – dette kan medføre et kontrolgebyr.

UCL guides - alt om IT, print m.m.

Studiekort

Det er gratis at få lavet studiekort, som også giver adgang til forskellige faciliteter på campus.

Adgang uden for almindelig åbningstid.

Studiekortet giver dig adgang til lokaler og faciliteter på campus.

Du får hjælp til at få lavet et studiekort

Kortene vil ved studiestart blive produceret og udleveret holdvis. I vil som udgangspunkt blive fotograferet holdvis, hvor fx en tutor sikrer, at I får tid til at få taget individuelle billeder til studiekort.

Når holdet har fået taget billeder skal en repræsentant for holdet sende en mail via sin studiemail herom til byg-servicedesk@ucl.dk. Af mailen skal fremgå uddannelse og holdnr.

Når holdets studiekort er klar til afhentning i Informationen kommer der mail herom til holdets repræsentant.

Studerende som ikke har fået taget billede holdvis, skal tage foto og sende mail til byg-servicedesk@ucl.dk med uni log ind (det som står i din studiemail før @) og fulde navn (fx Sofie Marie Jensen).

Du modtager besked fra byg-servicedesk, når studiekortet er klar til afhentning i Informationen.

Fotoautomater

Fotoautomaterne er placeret i bygning A, i hver ende af bagsiden af Auditoriet hen mod Hal C.

Internationale studerende

Internationale studerende kan først tage billede og lave studiekort når de har et dansk CPR nummer som er blevet opdateret via studie service på 1. sal i bygning A.

Mistet studiekort

Når du som studerende har mistet dit studiekort, skal du tage et nyt foto og efterfølgende sende en sag til byg-servicedesk@ucl.dk, hvor du skal oplyse følgende:

  • Uni log ind (det som står i din studiemail før @)
  • Fulde navn (fx Sofie Marie Jensen)

Du modtager besked fra byg-servicedesk, når studiekortet er klar til afhentning i Informationen.


Har du yderligere spørgsmål til studiekort, kan du kontakte byg-servicedesk@ucl.dk.

Glemte sager kan afleveres og afhentes ved henvendelse til informationen i bygning A.

Vi opbevarer glemte sager i 3 måneder, hvorefter det afleveres på Hittegodskontoret i Odense.

UCL påtager sig intet erstatningsansvar for glemte sager.