Service Management og kommunikation

Akademimodul

Det er vigtigt, at service organisationen tilrettelægges i forhold til den valgte IT-strategi og organisatoriske systemdrift. Du bliver i stand til at sikre organisationens service management strategi, samt at opbygge målrettet kundesupport og service.

Tilmeld modul

Beskrivelse

Formålet med modulet er at kvalificere dig til at kunne bidrage til opbygning og vedligeholdelse af en serviceorganisation, der sikrer kunder en effektiv it-drift, herunder kundesupport- og service.

Indhold

  • Drift
  • Service management
  • Kundesupport og service
  • Organisering af supportarbejde, herunder kommunikation til kunder
  • Planlægning og organisering af kommunikation både til og mellem kunder og IT drifts organisationen
Ann-Margrethe Frydenlund Jensen
Ann-Margrethe Frydenlund Jensen Studieadministrativ medarbejder
Bo Reinholdt Glerup
Bo Reinholdt Glerup Konsulent

Dette modul er en del af

Tilmeld modul

Der er desværre ikke nogen startdatoer på dette hold i øjeblikket. Skriv dig op og få besked, når du kan tilmelde dig næste hold.

Forløb