Service Management og kommunikation

Akademimodul

Vil du sikre sammenhæng mellem IT-strategi og organisatoriske systemdrift, så du garanterer dine kunder en effektiv IT-drift samt kundesupport- og service?

Tilmeld modul

Lær hvordan du optimerer din serviceorganisation!

Fagligt indhold

Med forskellige modeller til organisering af effektiv IT-drift lærer du at anvende forskellige værktøjer til understøttelse af udvalgte processer samt brug af forskellige ledelsesprocesser i ITIL.

Du får viden om:

  • drift
  • Service management
  • kundesupport og service
  • organisering af supportarbejde med fokus på kommunikation til kunder
  • planlægning og organisering af kommunikation.

Udbytte

Med fokus på kommunikation, organisering og ITIL-processer får du implementeret kundesupport og kundeservicesystemer til kundeservicen i din virksomheden – så du skaber den bedste oplevelse for dine kunder!

Efter System Management og kommunikation kan du:

  • anvende kommunikationen som middel til konflikthåndtering
  • opbygge og administrere en Service Level Agreement
  • udvælge og implementere nye processer til service management, kundeservice og support.

Niveau

Modulet hører under akademiuddannelsen i Informationsteknologi og kan tages som en del af den fulde akademiuddannelse eller som et enkeltfag. System Management og kommunikation er et valgfrit modul.


Målgruppe

Akademimodulet er til dig, som arbejder eller vil arbejde med teknologien og kommunikationen bag den værdifulde kundeservice i din serviceorganisation.

Ann-Margrethe Frydenlund Jensen
Ann-Margrethe Frydenlund Jensen Studieadministrativ medarbejder
Bjarne  Christensen
Bjarne Christensen Uddannelseskonsulent

Dette modul er en del af

Download

Uddannelsens studieordning
Tilmeld modul

Der er desværre ikke nogen startdatoer på dette hold i øjeblikket. Skriv dig op og få besked, når du kan tilmelde dig næste hold.

Forløb