Se CFU’s oplæg og lad os sammen skræddersy en pædagogisk dag eller et kursusforløb som understøtter SFO- og skolepædagoger i deres nye roller i skolen efter skolereformen.
Norske skoler har siden 2006 haft intens fokus på ‘Vurdering for læring’. Deres erfaringer kan anvendes direkte i den danske skole og give inspiration til at arbejde med skolereformens fokus på læringsmål, evaluering og feedback.
‘Vurdering for læring’ handler om at skabe synlig læring og tydeliggøre, hvor eleverne er i deres læreproces og gennem formativ feedback at understøtte denne. Metoden giver dermed værdifuld information til både elever og lærere om læreprocessen.
‘Vurdering for læring’ kan anvendes både på det faglige plan og i et dannelsesperspektiv.
Se CFU’s oplæg og lad os skræddersy et kursusforløb eller en vidensrejse for lærere, ressourcepersoner i de pædagogiske læringscentre, skoleledere, kommunale konsulenter og ledere efter jeres ønsker og behov.
Kurset giver deltagerne en forståelse for Vurderings for lærings anvendelse i en læringsmæssig kontekst, så metoden forstås og kan tages i anvendelse i både klasserummet, teamet og på ledelsesniveau.
CFU arbejder praksisnært og med mange konkrete eksempler, der kan anvendes direkte i den danske kontekst i teamet, på skolen og i klasserummet.
CFU tilpasser og udvikler forløbet i overensstemmelse med lokale ønsker og behov.
I bestemmer selv:
Vi hører også gerne fra jer, hvis I har andre ønsker.