Akademimodul
Er din butik klar til fremtiden? Følg trenden og få kompetencer til at lykkes med at være både fysisk butik og webshop. Med forbrugeranalyser og kendskab til trends, kan du skabe et koncept, som kunderne på deres præmisser.
TilmeldMed kendskab til nuværende og fremtidige butiksformater udvikler du din forståelse for sammenhængen mellem den fysiske butik og det virtuelle marked – og derved en større forståelse for Cross Channel service.
Du lærer om udviklingen i forbrugeradfærden med kendskab til de mekanismer, der berører detailhandlen i forhold til online salg.
Du får viden om:
Med viden om butiksformater i sammenhæng med servicebegrebet, kan du håndtere og udvikle services, der tilgodeser dine kunders ønske om sammenhæng mellem fysisk butik og online handel.
Du bliver i stand til at identificere udfordringer i forhold til kundens forventninger til Cross Channel, hvor du kan udarbejde konkrete handlingsplaner for oplevelse af sammenhæng mellem fysisk butik og online handel.
Efter Cross Channel forbrugeradfærd kan du:
Modulet hører under akademiuddannelsen i Retail og kan tages som en del af den fulde akademiuddannelse eller som et enkeltfag. Cross Channel forbrugeradfærd er et valgfrit modul.
Akademimodulet er til dig, der arbejder i detailhandlen, hvor du vil specialiserer dig inden for Cross Channel forbrugeradfærd, så du kan videreføre din fysiske butik til online løsning og webshop.