AKT og inklusion modul 3 - Vejlederfunktioner og samskabelsesprocesser
Reflekterende processer og læringsstrukturer, der understøtter en god AKT- vejledningspraksis i forhold til kolleger/teams, forældre og andre relevante samarbejdspartnere.
Datoer og tilmeldFagligt indhold
Der sættes fokus på reflekterende processer og læringsstrukturer med henblik på at udvikle en effektiv AKT-vejledningspraksis på din arbejdsplads i forhold til kolleger/teams, forældre og andre relevante samarbejdspartnere omkring de inkluderende læringsmiljøer.
Der arbejdes med udgangspunkt i systemisk konstruktionistisk teori.
Action learning-processer og casearbejde inddrages i processen imellem kursusdagene. Kursisterne træner AKT-vejledning af kolleger, forældre, eller andre samarbejdspartnere ud fra egne cases.
Det forventes, at du afprøver de introducerede processer i praksis imellem undervisningsgangene.
Udbytte
Kurset udvikler alsidig praksis på teoretisk grund.
Målgruppen
Lærere og pædagoger, der skal arbejde med AKT- og inklusionsvejledning med fokus på at udvikle inkluderende læringsmiljøer.
Det forudsættes, at deltagerne har gennemført AKT- og inklusionsmodul 1 og 2 eller tilsvarende.
Forplejning
Kurset er inkl. forplejning.
Datoer og tilmeld
Aktivitetsnummer ÅU512070225 Tilmeldingsfrist 01/12 2024
-
07.01.2025Kursus09:00 - 15:00
-
22.01.2025Kursus09:00 - 15:00
-
04.02.2025Kursus09:00 - 15:00
-
19.02.2025Kursus09:00 - 15:00
-
05.03.2025Kursus09:00 - 15:00
-
26.03.2025Kursus09:00 - 15:00
-
08.04.2025Kursus09:00 - 15:00