Personlighedspsykologi og mødet med borgeren

Diplommodul

Få metoder og viden til håndtere borgerkontakt, konfliktøsning og sorg- og krisereaktioner på en effektiv og hensigtsmæssig måde

Tilmeld modul

Kompetencemål for Personlighedspsykologi og mødet med borgeren

På modulet arbejder du bl.a. med

  • metoder til en mere hensigtsmæssig kommunikations-, samarbejds- og konfliktløsningsstrategi
  • professionel og personlig udvikling
  • personlighedsteorier
  • den krævende borgerkontakt
  • indsigt i egne stressreaktioner og måder at håndtere dem på
  • hvordan sorg- og krisereaktioner støttes og gennemleves mest hensigtsmæssigt.

Du styrker dine kompetencer til at kunne vælge relevante løsningsmodeller for ændring af en uhensigtsmæssig kommunikation både med kollegaer og borgere.

Målgruppe for Personlighedspsykologi og mødet med borgeren

Modulet er for dig, der arbejder med forvaltning og administration i en kommune, region eller på en af statens arbejdspladser.

Struktur på Personlighedspsykologi og mødet med borgeren

Personlighedspsykologi og mødet med borgeren er et valgfrit modul på Diplomuddannelse i offentlig forvaltning og administration.

Anne Katrine Meldgaard Philipsen
Anne Katrine Meldgaard Philipsen Studiesekretær

Dette modul er en del af

Tilmeld modul

19. august 2019 - Odense C

19. august 2019 - Vejle

Forløb