Vil du lære mere om reflekterende processer og læringsstrukturer, der understøtter en god AKT- vejledningspraksis i forhold til kolleger/teams, forældre og andre relevante samarbejdspartnere?
Tilmeld kursusLærere og pædagoger, der skal arbejde med AKT- og inklusionsvejledning i skoler og institutioner med fokus på at udvikle inkluderende læringsmiljøer.
Det forudsættes at deltagerne har gennemført AKT- og inklusionsmodul 1 og 2 eller tilsvarende.
Der sættes fokus på reflekterende processer og læringsstrukturer med henblik på at udvikle en effektiv AKT- vejledningspraksis på egen arbejdsplads i forhold til kolleger/teams, forældre og andre relevante samarbejdspartnere omkring de inkluderende læringsmiljøer.
Der arbejdes med udgangspunkt i systemisk konstruktionistisk teori.
Action learning- processer og casearbejde inddrages i processen imellem kursusdagene. Kursisterne træner AKT- vejledning af kolleger, forældre, eller andre samarbejdspartnere ud fra egne cases.
Det forventes at kursisterne afprøver de introducerede processer i praksis imellem undervisningsgangene.