Salgspsykologi og grundlæggende salg

Akademimodul

Få indblik i salgsstrategier og forskellig kundeadfærd og forståelse for forskellige kundetyper og argumentationsteknikker, der hjælper dine salgsresultater godt på vej.

Tilmeld modul

Beskrivelse

Ingen kunder, ingen forretning. Så enkelt er det. Men det er ikke altid enkelt at afkode de mange forskellige kundetyper og at tilpasse din adfærd efter dem.

Modulet giver dig indsigt i, hvordan du med tillidsskabende kommunikation og stram tidsprioritering bedre forstår dine kunder og øger dit salg.

Du lærer at håndtere forskellig kundeadfærd og de mange kundetyper, du kommer i berøring med via dit job, og du får kendskab til argumentationsteknikker og salgsstrategier, der kan give dine salgsresultater et boost.

I løbet af uddannelsen lærer du at aflæse din kunde gennem viden om personlig udvikling, profilanalyse og personlige egenskaber samt de forskellige adfærdsmodeller og kundemotiver, og du får indsigt i, hvordan du skaber tillid gennem både verbal og nonverbal kommunikation.

Faget stiller skarpt på nøglebegreber som planlægning, prioritering, stress og stresshåndtering, og du får desuden en række kommunikationsværktøjer, der vil vise sig værdifulde for både dig og dine kunder. 

Du kan tage faget som et enkeltstående kursus eller som en del af din samlede videreuddannelse. Faget er valgfrit på AU i International handel og markedsføring.

Bo Reinholdt Glerup
Bo Reinholdt Glerup Konsulent
Susanne Hansen
Susanne Hansen Sekretær

Dette modul er en del af

Tilmeld modul

26. august 2019 - Odense C

26. august 2019 - Odense C

27. august 2019 - Odense C

27. august 2019 - Odense C

3. september 2019 - Odense C

10. september 2019 - Odense C

10. september 2019 - Vejle

28. oktober 2019 - Odense C

Forløb