Service

Akademimodul

Det lærer du
På dette modul i god service lærer du at skabe positive kundeoplevelser gennem professionel adfærd og målrettet kommunikation.

 

Du får indsigt i, hvordan service skaber værdi for både kunde og virksomhed.

 

Kundens oplevelse
Du lærer at forstå kundens behov og forventninger i forskellige servicesituationer.

 

Kommunikation og kropssprog
Du får redskaber til at kommunikere klart og imødekommende – også i pressede situationer.

 

Konflikthåndtering
Du lærer at forebygge og håndtere utilfredshed med ro og respekt.

 

Servicekultur og ansvar
Du får indsigt i, hvordan din rolle bidrager til virksomhedens samlede serviceoplevelse.

Der er desværre ikke nogen startdatoer på dette hold i øjeblikket. Skriv dig op og få besked, når du kan tilmelde dig et hold.

Der er desværre ikke nogen startdatoer på dette hold i øjeblikket. Skriv dig op og få besked, når du kan tilmelde dig næste hold.

Udbytte

Du styrker dine evner til at

• Møde kunder med overskud og skabe tryghed i dialogen.

• Håndtere klager og svære situationer med professionel ro.

• Arbejde målrettet med serviceresultater i hverdagen.

• Tilpasse din kommunikation til forskellige kundetyper.

• Reflektere over din egen rolle og udvikle din serviceadfærd.

• Skabe sammenhæng mellem virksomhedens værdier og din service.

Din arbejdsplads får en medarbejder, der kan

• Levere ensartet og professionel service på tværs af kontaktpunkter.

• Styrke kundetilfredsheden gennem tydelig og venlig kommunikation.

• Arbejde systematisk med forbedring af serviceydelser.

• Håndtere udfordringer og klager med blik for løsninger.

• Skabe værdi gennem nærværende og ansvarlig kundekontakt.

Deltagerprofil

Servicemedarbejdere og receptionister
Du arbejder med kundekontakt og vil gerne styrke dine kompetencer som servicemedarbejder.

Butiksansatte og frontpersonale
Du ønsker at levere bedre service og skabe gode oplevelser for dine kunder.

Modulet er også for dig...
… der arbejder med support, borgerkontakt eller rådgivning og gerne vil udvikle din serviceprofil.

Tilskud

Få hele eller dele af din efteruddannelse betalt. Der er forskellige støttemuligheder - afhængig af, hvor du er ansat.

Test om du kan få tilskud

Book vejledning

Henrik Pabst

Konsulent og uddannelsesrådgiver

23 81 54 65

Kontakt

Faglig vejledning

Lars Grøndahl Schou

Uddannelsesleder

29 12 76 75

Vejledning om ansøgning

Karen Hempler Andreasen

Sekretær

63 18 40 15

Adgangskrav

Uddannelse og erhvervserfaring

For at tage et akademimodul skal du opfylde to krav.

1: Have en uddannelse svarende til mindst en relevant erhvervsuddannelse eller en gymnasial uddannelse.

2: Have to års relevant erhvervserfaring - efter gennemført adgangsgivende uddannelse eller opnået sideløbende med den adgangsgivende uddannelse, fx en relevant erhvervsuddannelse.

Opfylder du ikke adgangskravene

Hvis du ikke opfylder adgangskravene, kan du søge ind på baggrund af dine erfaringer.

Her skal du søge om en realkompetence-vurdering, hvor du får vurderet dine reelle kompetencer i forhold til en bestemt uddannelse.

Dine reelle kompetencer består af færdigheder fra arbejdsliv, skolegang, kurser og fritidsliv.

Realkompetencevurdering

Studieforberedende kursus

God studieteknik er både en investering i din tid og dit udbytte af uddannelsen.

  • Studietekning
  • Projektskrivning
  • Eksamensformer og -træning
Studieforberedende kursus

Eksamenstræning

Har du oplevet, at din nervøsitet har taget over ved en eksamen, og at klappen er gået ned?

Følg tre gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem eksamen.

 

Eksamenstræning