Service

Akademimodul

Vil du blive bedre til grundlæggende service, så du kan agere i forhold til forskellig serviceadfærd og tilpasse din kommunikation til forskellige kunder og derved opnå bedre serviceresultater?
Lær om service her!

Tilmeld modul

Hvad betyder god service for dig og dine kunder?

Fagligt indhold 

Den daglige kontakt med kunder og borgere er vigtig, hvis du vil opnå langsigtede relationer. Bliv den bedste til at kommunikere med jeres kunder, både når der er reklamationer og positive forespørgsler.

Du får viden om:

  • servicebegrebet og holdninger til god service
  • transaktionsanalyse og assertion
  • spørgeteknik, aktiv lytning og servicedialogen
  • målsætning i service.

Udbytte

Modulet giver også en introduktion til grundlæggende teknikker i forbindelse med at planlægge, gennemføre og følge op på god service. Du får forståelse for vigtigheden af at arbejde med serviceholdninger og arbejde med egen rolle som servicegiver og deltager i et serviceteam.

I løbet af uddannelsen lærer du at aflæse din kunde gennem viden om personlig udvikling, profilanalyse og personlige egenskaber samt de forskellige adfærdsmodeller og kundemotiver, og du får indsigt i, hvordan du skaber tillid gennem både verbal og nonverbal kommunikation.

Niveau

Service ligger tæt op ad modulet Salgspsykologi og grundlæggende salg og vi anbefaler, at du ikke tager begge fag.

Modulet hører under akademiuddannelse i Salg og markedsføring og kan tages som en del af den fulde akademiuddannelse eller som et enkeltfag.

Målgruppe

Akademimodulet er til dig, der vil være fremtidens servicemedarbejder.

Susanne Hansen
Susanne Hansen Sekretær
Bo Reinholdt Glerup
Bo Reinholdt Glerup Konsulent

Dette modul er en del af

Tilmeld modul

11. september 2019 - Odense C

Forløb