Akademimodul
Få kompetencerne, så du professionelt kan føre virksomhedens digitale markedsføringsstrategi ud i livet. Du lærer at lede og deltage i analyse, planlægning og udførelse af forskellige former for digital markedsføring.
TilmeldModulet giver dig både teoretisk og praktisk viden om og forståelse for centrale begreber og metoder inden for feltet.
Du lærer at vurdere potentialet for salg af virksomhedens produkter online, og du får værktøjer til at sikre et optimalt udbytte af den digitale markedsføringsindsats og indblik i, hvorfor det er vigtigt at have en digital strategi i virksomheden.
Du får viden om:
Du lærer at anvende digitale marketingbegreber, modeller og teorier, så du kan vurdere potentialet for salg af virksomhedens ydelser og produkter online. Yderligere kan du anvende webstatistikker og behandle data og på den baggrund uddrage konsekvenserne for markedsføringsindsatsen.
Efter Digital markedsføring kan du:
Digital markedsføring giver dig en grundlæggende forståelse for begreber og værktøjer inden for digital markedsføring, hvor du lærer at tage del i analyse og planlægning af arbejdet med markedsføring på digitale platforme.
Modulet hører under akademiuddannelse i Salg og markedsføring og kan tages som en del af den fulde akademiuddannelse eller som et enkeltfag.
Akademimodulet er for dig med relevant erhvervserfaring, som arbejder eller vil arbejde med digital markedsføring.