Efteruddannelse i Vejle
Med base i trekantsområdet, tilbyder vi en række praksisnære fagmoduler tæt på dig. Vi har særligt fokus på kompetencer, der efterspørges i de fleste job.
Hvorfor vælge efteruddannelse i Vejle?
- Kompetencegivende uddannelse
- Undervisning med afsæt i din virkelighed
- Skaber værdi for dig selv og din virksomhed
- Udvider dit netværk
- Tættere på
og iøvrigt god kaffe og gratis parkering...
På denne side kan du få overblik over dine efteruddannelsesmuligheder i trekantsområdet – på UCL i Vejle.
Du kan finde information om fagmodulerne, kontaktinformation på relevante vejledere og mulighed for direkte tilmelding.
![](/globalassets/06.-for-studerende/studieliv/_dsc2011-boulevarden-25-vejle_25778.jpg/KrakenOptimizedLargeFit)
Find din uddannelse
- Konkrete værktøjer til at lede og styre dit projekt sikkert fra start til slut
- Projektmodeller
- Projektformer
- Etablering og målformulering
- Projektorganisation og sammensætning af projektteam
- Ressourceallokering
- Planlægning, prioritering og processer
- Projektet som forandringsproces
- Rapportering, opfølgning og kvalitetssikring
Læs mere om faget her
- Mødekommunikation og samtaleværktøjer
- Kommunikationsmodeller
- Planlægnings- og formidlingsværktøjer, herunder præsentationsteknik
- Valg af sprog inden for forskellige genrer og medier samt målgruppeorientering
- Konflikthåndtering
Læs mere her
- Lederens personlighed og værktøjskasse
- Ledelsesteori og lederkarakteristik
- Motivations- og relationsskabelse
- Effektiv ledelseskommunikation
- Læring og medarbejderudvikling
- Præsentationsteknik
- Kommunikation, feedback og konflikthåndtering
- Distanceledelse
Læs mere om faget her
- Kommunikationsværktøjer og modeller med fokus på både verbal og nonverbal kommunikation
- Personprofil og personlig adfærd samt identifikation af kundemotiver og -mål
- Præsentationsteknik, personlig planlægning og udvikling
- Spørgeteknik og aktiv lytning
- Emnegenerering
- Salgsbreve, telefonsalg og mødebooking
- Præsentationsteknik og indvendingsbehandling
- Værdibaseret salg og after sales
- Stresshåndtering
Læs mere om faget her
- optimering af den samlede ressourceudnyttelse
- viden om projektstyring, så du kan planlægge, styre og implementere projekter, produktionssystemer, -effektivitet og –optimering
- projekt- og kvalitetsstyring
- logistik
Læs mere om faget her
- Konflikter på individ, gruppe og organisatorisk niveau
- Konfliktteorier og konfliktkommunikation
- Konkrete værktøjer og teknikker til at håndtere konflikter
- Processerne omkring konfliktsituationer
- Psykologien og de medarbejdermæssige kompetencer, der knytter sig til området
Læs mere om faget her
- De vigtigste elementer i bæredygtighed - og hvilken relation de har til samfundets og virksomheders udvikling
- De 17 verdensmål
- ESG
- Bæredygtige forretningsmodeller og værdikæder
- Værktøjer til implementering af indsatser i relation til bæredygtighed
Læs mere om faget her
- kommunikation i forandringsprocessen
- egen rolle og praksis i forandringsprocesser
- forskellen på lytning og aktiv lytning, herunder vigtigheden af, at du involverer dine medarbejdere i hele forandringsprocessen
- forskellige reaktionsmønstre på forandringer, og hvordan du kan imødekomme dem.
Læs mere om faget her
- Forhandlingsteknikker
- Faserne i forhandlingsprocessen
- Spørgeteknik, indvendingsbehandling og argumentation
- Indsigt i egen og modpartens adfærd og forventninger
- Håndtering af ’dirty tricks’
Læs mere om faget her