Læringsobjekter
Luk
Find læringsobjekter
Søg her
Populære emner
Makro- og Mikronæringsstoffer
Læs mere
Teoriintegration i idrætsundervisningen
Læs mere
Håndhygiejne
Læs mere
Aktuelle læringsobjekter
Begrebsramme til implementering af EBP
Biometriske Værktøjer
Cirkulær bioøkonomi
Delegation i sygeplejen
Det etiske dilemma
EFU-modellen
EBP ved kvalitative metoder
EBP ved kvantitative metoder
Engageret i praksis
Evidensbaseret praksis
Feedback efter burger-modellen
Fra gruppe til team
Hjernens overordnede anatomi
Håndhygiejne
Interview som metode
Introduktion til aktivitetsvidenskab
Introduktion til UCLs læringsteknologier og IT
Kemi: Atomer, grundstoffer og mol (1/4)
Kemi: Kemiske bindinger (2/4)
Kemi: Vandopløselighed (3/4)
Kemi: Syre, base, pH og buffer (4/4)
Klinisk beslutningstagen
Kvantitative og kvalitative undersøgelsesmetoder
Læringsstile
Makro- og mikronæringsstoffer
Motivationsledelse
Mødet med praksis
Prisoptimering
Problemformuleringer
Professionelt samarbejde i studiegruppen
Retssikkerhed
Samarbejde med pårørende til borgere med demens
Spørgeskemametode
Søgeteknikker ved systematisk litteratursøgning
Tavshedspligt og sundhedsloven
Teachers Games - Airplane
Teachers Games - Puzzle & Quilts
Teachers Games - Peer 2 Peer feedback
Teknologiens komplekse veje
Teknologistøtte til mennesker med demens
Teoriintegration i idrætsundervisningen
Tværprofessionelt samarbejde i teori og praksis
Udviklingsprojekter
Udvikling af professionsfaglighed
Undersøgende arbejdsmetoder indenfor STEM
Verdensmålene
Videnskabelige traditioner
Virksomhedens digitale tilstedeværelse
Værd at vide om ondt i ryggen
Årsregnskabet